איך לפרסם מודעות דרושים בהייטק בצורה נכונה?

כל מגייס מכיר את הבעיה הזו, גם בתחום ההייטק וגם בכלל – מפרסמים מודעות דרושים בהייטק, משקיעים בהדגשת הפרטים הרצויים ותיאור המשרה, ובסופו של דבר מקבלים עשרות או מאות קבצי קורות חיים, שרבים מהם כלל לא מתאימים עבור המשרה או הדרישות שלה. מה שקורה בסופו של דבר הוא שהמגייסים צריכים לעבור על מסמכים רבים ולבצע סינון מקיף שבסופו לא בטוח שהם בכלל ימצאו בדיוק את מה שהם מחפשים.

אז איך מפרסמים מודעות דרושים בהייטק בצורה נכונה? איך תוכלו להיות בטוחים כי תוכלו להשלים גיוסי עובדים עבור כל משרה ומשרה בהצלחה? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

פנו אל חברת השמה

הדרך הטובה ביותר לגיוס עובדים, והיום יותר ויותר חברות הייטק מבינות את זה, היא לפנות אל חברת השמה. חברת השמה מקצועית ואיכותית המתמחה בהייטק כבר תבצע את כל השלבים הללו עבורכם – היא תערוך נכון את מודעת הדרושים, תפנה אל מועמדים מתוך המאגר שלה אשר יכולים להתאים בדיוק למה שאתם מחפשים, ותסייע לכם להשלים את כל הליך הגיוס בתוך זמן קצר מאוד, ממוקד ועם התוצאות הטובות ביותר בשבילכם ובהתאמה למה שאתם מחפשים.

לכן היום יותר ויותר חברות הייטק פונות אל חברת השמה וכך גם חוסכות המון כספים וזמן במשאבי הגיוס בתוך החברה, כאשר יש אנשי מקצוע חיצוניים שעושים עבורם את העבודה הקשה ומסייעים למציאת המועמדים הנכונים והמתאימים ביותר עבור כל משרה.

דעו מה אתם מחפשים

לפני שאתם מתחילים בכלל לפרסם מודעות דרושים, התחילו קודם כל להגדיר מה בכלל אתם מחפשים. חברות רבות לא מבצעות את ההגדרה הזו בצורה נכונה, ולכן מרגישות כי תהליך הגיוס "נתקע" והן לא מצליחות למצוא את ההתאמה הנכונה והטובה ביותר. לכן, דעו להגדיר מה בדיוק אתם מחפשים, ולא רק מבחינה מקצועית, אלא גם מבחינה אישית. נתוני אופי אישי הינם חשובים לא פחות מנתונים מקצועיים, ולאחרונה חברות רבות מגלות כי התכונות הללו לעיתים חשובות אפילו יותר מיתרונות מקצועיים וההתאמה האישית של המועמד לחברה הינה חשובה מאוד.

Comments (0)
Add Comment